Mistrovství kníračů ČR

21.09.2014 20:58

Poslední srpnový víkend jsme strávili na mistrovství kníračů. Jeli jsme až na sever Čech do Šluknova. Jeli se mnou holky ze cvičáku jako morální podpora a samozřejmě i jako výpomoc s tréninkem a za to jim moc děkuji. (Nikča a Magdička)

Zážitek to byl velký. Startovali jsme v kategorii juniorů v IPO 1. Řekla bych, že Lotr byl skvěle připraven a tak jsem si ani zkoušku nesložila předem a doufala, že si jí odvezu odtamtud..., ale Lotr chtěl jinak. A tak ani nevím jestli lituji, že jsem si jí předem nezkusila nebo ne. Protože kdybych si to zkusila, tak bych zjistila, že Lotr není připraven a nakonec bych na MČR nejela. A to by asi byla škoda :-)

A teď o našem úspěchu - neúspěchu:

Začínali jsme v sobotu poslušností po druhé hodině. Občas pršelo, občas svítilo sluníčko takové aprílové počasí...

Lotr byl hodně nabitý energií a to nás provázelo celou poslušností. Nejdřív ho rozhodila střelba - spojil si to s obranou a tak se zaměřil směrem kde by byla poslední plenta a tak jsme neprovedli obrat čelem vzad. A pak už usoudil, že dlouho nebyla nějaká odměna a tak se začal odměnovat sám šňůrkou od startovního čísla. A tak mi jí za chůze postupně rozmotával, až se mu to před skupinkou povedlo :-). Ale pak už byla ta lepší část poslušnosti, odkládačky byli super, aporty byli taktéž dobré (jen nám bylo vyčteno volné držení, ale po třech letech bojování s překusy začínám být spokojená) a vysílačka byla bomba. Takže suma sumárum 85 bodů.

Hodinu na to jsme nastupovali na obranu. Na první plentu se mi vykašlal (to mě ještě neudělal) a běžel se podívat jestli nezůstal balonek v bráně z poslušnosti a až teprve pak se jal vyštěkat figuranta. To bylo dobré, vystoupení taktéž, zadržení, pouštění, přepad vše pěkné... Odstoupení od figuranta v pořádku a při odchodu na kontrolní výkon začal zaostávat, až se mi zastavil úplně a zůstal stát mezi mnou a figurantem. Bohužel, moje nervozita a neuvědomění, že používám povely k noze jsme se velice rychle diskvalifikovali za neovladatelnost :-(. Bohužel ani netuším dílčí body z obrany, protože hned v neděli byli bodovací karty skartovány - jako organizátor to prostě nikdy nepochopím a moc mě to mrzí.

Na stopu jsme už nebyli připuštěni.

 

Takže pro mě velké zklamání, ale zároveň jsem nadšena, protože předvedl, že na to má a já doufám, že ty drobné chybky doladíme a příště už pojedeme ve trojkách.

A bylo úžasné, když za mnou chodili ostatní závodníci a vychvalovali nás jaké to bylo hezké. A když mě figurant řekl, že se tak těšil na ten jeho kontrolák... to zahřeje u srdíčka.

 

Moc děkuji všem, co mě při přípravě s Lotrem pomáhají, bez nich by to prostě nešlo!

DĚKUJI CELÉ ZKO LETOHRAD, za to jak mi pomáháte a za to jaká jsme skvělá parta.