Mistrovství ČR KCHK v Letohradě

30.08.2015 21:14

O víkendu 28. - 30.8.2015 jsme se s Lotrem zúčastnili MČR KCHK v domácím prostředí v Letohradě, v kategorii nejvyšší v IPO3.
Zároveň jsem patřila mezi pořadatele, takže je pro mě těžké posoudit závod jen očima závodníka. Ale i tak jsem si závod užila. Jen jsem moc nestihala koukat na ostatní závodníky.
Vylosovala jsem si číslo sedm, tzn. v půl druhé poslušnost a po třetí hodině na obranu a v neděli v devět stopa.
Nevím kolik bylo přesně stupňů Celsia, ale kolem třiceti se to pohybovalo. Tak jsme si tepla na poslušnosti opravdu užili dost. I přesto mi Lotr udělal moc velkou radost. Odnesli jsme si tedy pouze 82 bodů, ale měli jsme tam dvě hrubé chyby. Odložení v sedě - zůstal stát a při aportu přes překážku jsem mu to skazila já, protože jsem si stoupla moc blízko k překážce a tak neměl prostor na předsednutí a tak se mi vyhnul a udělal kolečko kolem mě. Ale šel radostně, pozorně prostě radost pohledět.
A z obran jsem též nadšená - 86 bodů. Neoběhl sice dvě plenty, ale to bylo záměrně. Jinak žádná velká hrubka tam nebyla. Jen neklid před kontrolakem....
V neděli se už ale nedařilo i přes krásný terén. Už od začátku šel hodně moc pomalu což je u něj nevídané. Předmět označil též pomalu, na prvním lomu přešel a tak musel dohledávat. Druhý předmět též zalehl pomalu, ale od té doby šel s vysokým nosem a malinko pofukoval větřík - myslím že to byl kámen úrazu. Druhý lom přešel až na druhou naštěstí již vypracovanou stopu. A tam si zvesela pokračoval dál. Tím jsme stopu ukončili s 36 body. Škoda bohužel ani zkoušku jsme si nesložili... Ale vím kde máme mezery a musíme zabrat.
Doufám že příští rok už to výjde. Nebudeme pořadateli MČR a tak se budu moci více věnovat výcviku. Ani to, že jsem měsíc marodila se zády tomu moc nenapomohlo. Ale na příští rok se už moc těším