MČR KCHK

17.09.2016 17:48

Po týdnu po Cacitu nás čekal další velký závod. Tepla neustávala a tak jsme si v týdnu dali jeden trénink stopy, aby jsme doladili ten přejdutý předmět a odkládačky, aby jsme mu připomněli, že sedni má být rychlé :-). Na obrany bohužel nedošlo.

V pátek jsme vyjeli s Jakubem Faltusem směr Zbraslav. Závod velice hezky připraven, vylosovali jsme si číslo 10. Bohužel stopu zase kolem poledne, ale ostatní dopoledne.

Za stopu jsme vybojovali 88b, bohužel náš nácvik předmětu se nepovedl a pro změnu mi přešel druhý předmět. Šel o něco málo rychleji hlavně na 3 a 4 úseku.

Poslušnost tam nám to nevyšlo. Za prvé jsme měli jít v šestici, ale jeden disk z nás udělal pětici a taak jsme šli ve trojici. ač jsem měla jít jako první na chůzi tak paní rozhodčí to všechno obrátila a šla jsem nejdříve z placu pryč a až pak na poslušnost a nakonec na odložení. tím byl Lotr rozhozen, proč jsme šli z placu, když byl v plné koncetraci a když jsme nsatoupili na chůzi tak mu déle trvalo než se srovnal. ale nakonec vše dohonil a pouze větší chybou bylo při aportu přes áčko, že jsem odhodila aport dále a on jak ho sbíral s velkým obloukem, tak měl před sebou metrovku a tak překonal tu a já se k němu musela natočit - to nám sebralo nejvíce bodů. Celkem 89bodů

A obrana na tu jsme bohužel nastupovali cca 30 minut po poslušnosti, protže zde se nám pořadí nezměnilo a byli před námi pouze dva psi a z trojice jssme šli jako první. zde bylo vidět že je již unaven, pomalé vyhledání a čtvrtá plenta pouze prohlédnuta- neoběhnutá. u této obrany mu naopak zase nevyšel zákus u doprovodu kde sjel z rukávu a znovu zakousl. Celkem 84 bodů.

Takže body 88,89,84 = 261b. Tím jsme si potvrdili účast na mistrovství světa a potvrdila jsem to a poslední týden v říjnu jedeme.

Jsem štástná, že předvedl takovéto výkony dva týdny po sobě a ukázal, že na to má. tak ještě je můj cíl konečně překonat devádesáti bodovou hranici ve všech disciplínách.