CACIT 2016

17.09.2016 17:33

Letos poprvé jsme se zúčastnili velkého závodu všech plemen CACIT 2016. Panovalo ohromné teplo kolem 30´C a oto více si cením co Lotr předvedl za výkon. Jeli jsme v duchu - neudělat ostudu a zabodovat ve družsvech jako Dream of Letohrad.

Vyjeli jsme ve třech, já Magda a Pavel. Magdička byla šikovná a vylosovala si č.1, já 43 a Pavel 35. Ve družstvech jsme skončili na krásném třetím místě, škoda jen že Magdě nevyšla lépe stopa.

Náš výkon byl 85,94,87 a celkově jsme obsadili 18. místo. Lotr si v týdnu před Cacitem strhl kus polštářku, tak do poslední chvíle nebylo jasné jestli startovat budeme a měl klidový režim a vycházky pouze na vodítku. Nakonec nám to asi i pomohlo, protože se moc těšil, že se konečně může hýbat a cvičit. Stopa byla velmi klidná a moc se snažil a o to mi je větší záhadou, že přešel první předmět. Jinak pěkná práce, poslední předmět měl trochu pod tělem.

Poslušnost byla luxusní, skvělá koncentrace od začátku až do konce, pouze u chůze jedno mírné odtažení od těla, odložení v sedě pomalejší, odložení vleže mírně křivo od osy a při přivolání dotek do psovoda. Aport přes metrovku směrem tam dotek.

U obrany - tempo obíhaní maket pomalejší, vyštěkání pěkné, u útěku mu bohužel nevyšel zákus, zadní doprovod jsem zvorala já, že jsme nedodrželi odstup 5ti kroků(byla jsem dál). Jinak za mě spokojenost.

Celkem jsme získali 266 bodů a splnili si limit na mistrovství ISPU ve Švédsku.